fredag 24 september 2010

These boots were made for walking...

Idag har jag och moster Heléne varit i Laholm och Halmstad för lite shopping. I Laholm köpte Heléne de här jättesnygga bootsen från Tamaris. Hade jag haft råd hade jag försökt lägga vantarna på dem men det fanns bara ett par tyvärr (de brukar ha modellskor i storlek 37 och då är det oftast bara ett par av varje). De var dessutom självgående på nåt sätt. Så lätta att fötterna bara ville hoppa iväg.

För egen del blev det svart nagellack, ett lipgloss samt ett överlack. Har inte använt det förut(för lat) så det blir spännande att se om lacket håller bättre nu. Återkommer i frågan.

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha ett par nya stövlar...VILL!!!

    SvaraRadera
  2. Jag också!! Ska beställa i ellos tänkte jag. De har 50% på en vara nu. Behöver tjocka vinterstövlar, inte så kul men nödvändigt. I vintras när jag behövde fanns det inga kvar (bara riktigt skitfula)så nu ska jag vara smart och köpa i tid innan snön kommer.

    SvaraRadera