fredag 3 september 2010

Höstklänning


Just nu tycker jag att Lindex är den kedjan som har snyggast saker. Jag strosade runt på Hm, Indiska,Kappahl, Gina tricot och Lindex idag men det var som sagt Lindex som hade mest kläder som föll mig i smaken. Jag är ju ganska inne på grönt och svart nu och det har de. Mycket.

Bland annat hittade jag den här klänning som är just grön och svart (kanske lite svårt att avgöra på bilden). Fin vardagsklänning.
Den har ganska tungt fall och är väldigt höstmysig. Återigen så kommer ju kanske inte kläderna till sin rätta utan strumbyxor och rätt skor (och med jeansen nedkasade runt vristerna. Orkar inte ta av när jag provar klänningar, därav avklippta fötter på bilderna, hehe).

Kolla, fickor också. 349:-. Den här tillhör vanliga sortimentet och där går det ofta bara upp till L men Lindex Large är ofta ganska stora.

1 kommentar: