söndag 12 september 2010

Militärmongo

Om du som jag gillar militärtrenden med grönt och kamouflagemönster men kanske inte tvunget vill ha byxor eller tröja som får dig att smälta in i skogen(ingen större risk i stan) så kan man ju alltid köra på detaljer. Som den här scarfen från Lindex.

Varför gör jag så konstiga saker med munnen så fort jag ser en kamera? Lustigt. Men jag gillar min scarf.

Om du inte vill ha den runt halsen går det ju att knyta den i håret. Och nej, man måste inte se ut som ett mongo för det. Promise.



Svart som natten men hej så piffigt med en scarf.

3 kommentarer:

  1. Hade funkat till älgjakten :) Hade lätt varit Sveriges sötaste älgjägare :)

    SvaraRadera
  2. Du måste skaffa dig en militärrang som går med alla de där cammogrejjerna du har fått fnatt för! / Harri

    SvaraRadera
  3. Haha, hade charmat omkull älgarna så hade jag sluppit skjuta dem ;)

    Ja Harri, det är ju lite fejk om jag inte är äkta militär, men hemvärnet är nog inget för mig ändå. Kanske kan köpa mig en titel på blocket?

    SvaraRadera