måndag 6 september 2010

Kampanj på Odd Molly kl 12 idag. Be there :)

Odd Molly


Jag såg nyss att Odd Molly har en ny kampanj som startar kl 12 idag(måndag). Förra kampanjen var mest bara skit och jag blev besviken. Men den dessförinnan var bra och sakerna sålde slut på ett par timmar. Så om ni är Odd Molly fan kan det löna sig men var därinne när de öppnar...
Och så länken:
Happy hunting :)

Berätta gärna om ni hittat ngt (samma sak igen..regga sig först men det tar bara nån minut och kostar inget). jag tycker de har bra kampanjer och har handlat flera gånger.
Imorgon börjar även en kampanj för smink från Nyx som jag skrivit om tidigare.

Samt nagellack från Snowcrystal.

(och några kampanjer till).



Snowcrystal

Nagellack är kuuul. Enligt min vän Jessica ska man dessutom ha överlack från OPI så håller det sketabra jättelänge.



Nyx smink.

Har fortfarande inte testat men är nog dags nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar