måndag 27 september 2010

Louise blåstjärt

Nu har jag lärt mig dagens läxa. Tvätta ALLTID nya underkläder innan du använder dem! En vän köpte fyra par svarta trosor till mig när hon var iväg och shoppade. Precis såna jag ville ha.

Frid och fröjd men jag har inte förstått varför det svidit i baken och varför det blivit blått i sängen när jag suttit i den med datorn. Jag trodde det var ett par svarta nya byxor men idag såg jag att nehepp - min rumpa var helt blå och jag hade inte haft byxorna. Men däremot det fjärde paret nya trosor. Tadaaa, mysteriet löst! Så kära vänner, glöm inte att tvätta innan du använder nytt.

Har ingen bild på trosorna så ni får lite mer leopardinspiration.

3 kommentarer:

  1. När jag jobbade på Team Sportia för 100 år sen fick vi gå en kurs om import. Där fick jag veta att alla textilier över huvudtaget är EXTREMT fyllda med antimögel medel! Så man ska tvätta ALLT nytt innan man använder det!

    Hoppas du blir av med färgen på lilla rumpetussen!

    kramen
    Chrissie

    SvaraRadera
  2. Hahaha...du är för skön gumman. Ska vara du för att göra nåt sånt och så härligt dela med dig. =) Toppklass! Kram

    SvaraRadera
  3. Chrissie: jo tack de här köptes dessutom på ge-kås så det var inte den dyraste modellen man kan tänka sig men satt bra ändå så jag var glad. Hoppas de är ok efter att ha tvättat bort antimöglet också. Ska skrubba rumpetussen rejält så det blå och svidande försvinner. Hehe. kramar till dig.

    Jess: Glad att du uppskattar mitt lilla rump-inlägg ;) puss o kram

    SvaraRadera