lördag 11 september 2010

Dags att fylla på sminkväskan.

Nu när sommaren är över och solbrännan ett minne blott(för mig åtminstone) så är det smink som gäller för att inte se ut som ett spöke. Tyvärr tappade jag mitt rouge så det smulats sönder helt, mycket irriterande. Jag har även ett kräm-rouge på stift men det är snart slut. Därför tänkte jag passa på att testa svenska Fjellströms mineralsmink. Via Campadre såklart.

http://www.campadre.se/tipsa/45165


Det här rouget finns i fyra nyanser. Jag tänkte testa brunrosa (colombia).80 kronor just nu hos campadre. i vanliga fall 159:-

Jag behöver även en stor puderborste. 125:- istället för 249:-. Jag gillar 50% på priset :D

2 kommentarer:

  1. Va ska du med smink till? Du är naturligt vacker som du är.

    SvaraRadera
  2. Nja, nu står du ju som anonym så jag vet inte vem du är men jag undrar om du sett mig utan smink? Inte så att jag skäms för hur jag ser ut men blondiner är jäkligt bleka utan smink. Fransar, bryn...syns knappt ju.

    SvaraRadera