söndag 26 september 2010

Varma, praktiska och rätt roliga.

På allra fullaste allvar funderar jag över att skaffa ett par sånahär inför snö och slask. Jag har ett par svarta, matta jättestora jag måste ha tre par strumpor och två par sulor i (de är i storlek 38 men har på något vis töjt sig till att bli typ 42).
De här röda tilltalar barnet i mig.Jag blir glad av att titta på dem och det kan behövas när det är dags för sånahär.

I svart är de kanske något mer diskreta för den som tycker det sticker ut FÖR mycket med röda lack-snowboots :)Finns på bonprix.se.

2 kommentarer:

  1. Fi faaan, va snygga!!!
    VILL HA!!!
    Ska genast in på den hemsidan o kolla kollet!
    Tackar för tipset!
    Kramen Chrissie

    SvaraRadera
  2. Vad kul att jag inte är ensam om att tycka om dem! 299 pix för dem. kramar

    SvaraRadera