torsdag 23 september 2010

Underbara höstsol!


Med det här inlägget vill jag inte inspirera om mode men däremot om välbefinnande. Jag älskar verkligen hösten när den är som idag. Blå himmel, hög luft och inte sådär svettigt varmt. Bara underbart. Men ändå var det tillräckligt varmt för att sitta i solen och njuta av en glass. Jag tycker att magnum är äckligt mättande men jag gillar knaket när man biter sönder chokladen så en sån blev det som synes. En halv (ja jag må vara mullig men har inte mycket till bulimiska vräka-i-mig-mat tendenser faktiskt. Yes sir i can boogie men inte smälla i mig en magnumglass) räckte bra, sen var ändå överdraget slut.
Jag håller tummarna för fint väder och njutning i morgon också.

Knaa-aa-aak!

3 kommentarer:

  1. Ser riktigt mumsigt ut! Underbart väder igår i Skåne!!

    SvaraRadera
  2. Pinn-glass är brrr...läskigt. =) Men Magnum är GOTT!!! Jag har en Häagen-Dazs som väntar i frysen. Den ska jag stifta bekantskap med ikväll. Kram

    SvaraRadera
  3. Andreas: Ja det var underbart! Kul när killar också vågar kommentera. Är du en Andreas jag känner? Nyfiken i en strut.

    Jess:ja själva pinnen ger ju lite titt-i-halsen känsla men man måste ju inte köra ner den så låååångt :P kram

    SvaraRadera