onsdag 22 december 2010

Att man ens orkar lägga energi?

Häromdagen var jag runt och läste lite i olika bloggar för att se vad det är sånt liv om. Jag var bland andra i Chloé Shutermans blogg och kikade. Hon är 12 år och skriver om mode för vuxna och har bilder på vuxna kvinnor i sin blogg(mest på sig själv och sina egna kläder förvisso). Det ger en konstig känsla. Jättesöt liten flicka som skriver på barns vis. Det blir bara...fel. Åtminstone för mig. Lite peddovarning så där går jag inte in igen.

Sen beskökte jag populära Kissies sida som jag inte riktigt begriper mig på. Hon gillar att provocera och det tar tydligen skruv bland många läsare för jesus vad många elaka kommentarer hon får. Hur orkar folk? Om man tycker så illa om någon är det för fan bara att låta bli att läsa.

Jag har själv väntat på att få en första elak kommentar. Någon syrlig har jag fått men ingen som är ful i truten. Förrän idag.

"Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Bojkotta Nordicfeel.se":

hora väx upp fan..vem bry sig om dig?köp annanstans sluta o gråtagå lyft upp din röv o jobba istället än o gråta om 270 kr.Nordicfeel fejk?allt e fejk..alla vi e fejk"

Pulitzerpriset nästa till Anonym.

Till er andra vill jag önska en underbar onsdag!Själv är jag på toppenhumör idag så jag sänks inte av något tomhuvud.
Kramar!

3 kommentarer:

  1. Undra om det är upphovsmannen/kvinnan till nordicfeel. Ser ingen annan anledning till att annars bli så förbannad...

    Haha Vilka j*vla tomtar det finns alltså!

    Jag bryr mig om dig och vet att du är 100% real. Ingen fejk what so ever. ;) Pözz

    SvaraRadera
  2. Sicket aulahude!! Hur kan man bara skriva så?
    Nä, det är nog bara aularens i det huet!
    Väl du inte tar åt dig!
    Kramen
    Chrissie

    SvaraRadera
  3. Sneseglaren: jo jag har också funderat på om det är ngn anställd där eftersom han/hon högg just på det inlägget. hehe. Tack och puss

    Chrissie: Nej jag tar inte åt mig av sånt skit och kommer hädanefter städa bort bajset efter såna hundar. Ingen får ner mig idag :D kram!!

    SvaraRadera