lördag 18 december 2010

Smygstart på rean

Som nog de flesta märkt har många affärer kört igång sina reor nu. På nätet och i butikerna skyltas det med stora rea-skyltar och röda lappar överallt. Än så länge står jag ut för folk är inte lika galna än som de är när den "riktiga" rean börjar efter jul. När den sätter igång håller jag mig helst ifrån affärerna för det är otroligt rörigt överallt med alla dumhuvuden som rotar och sliter i klädhögarna.

Fast redan nu kan man göra lite fynd om man vill. Lindex har bland annat den svarta täckjackan jag köpte i höstas för 250 kronor nu. Har kikat och känt på den röda också men det räcker ju faktiskt med EN täckjacka. Men...ändå liksom.
Jag provade istället en kofta som var riktigt skön och mysig.

Se så fint det blev med realappen på axeln. 249:-

Här försökte jag dölja lappen men då försvann midjan istället. Jag får nog flytta upp skärpet lite helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar