torsdag 16 december 2010

Stickad skinnlappsklänning

Nu har jag varit ute och fixat de sista klapparna på stan. Skönt! Har ont i ryggen av att man går så konstigt när man pulsar fram genom snön(överhuvudtaget går man konstigt när man shoppar-vill man vara fin osv..) så nu ska jag lägga mig på golvet och sträcka ut. Gud vad jag önskar att jag hade en liten japan som kunde knalla omkring på min rygg och knäcka till den. Eller om det är thailändskt? Jag vet inte men jag vill ha någon som knäcker den i alla fall, språket spelar inget roll :)

Jag passade även på att ta en bild på klänningen från H&M jag visade för ett tag sen. Jag visste ju inte hur den sitter då. Nu vet jag. Det är ju lite tajt över rumpan men större storlek hade nog inte gjort så mycket skillnad. Den här är i xl och jag gillar den jättemycket!

Den behöver strykas till lite för "skinn"fickorna är helt skrynkliga.

Samma sak med lapparna på axlarna. Den har väl legat paketerad på nåt trixigt sätt kan jag tänka. (måste de ha så mycket skit klistrat på väggarna i provrummen dessutom?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar