söndag 26 december 2010

God fortsättning på julen raringar

God fortsättning på julen alla! Som ni märkt har jag inte hunnit blogga på några dagar, julen kom liksom emellan. Jag antar att ni haft lika mycket med släkt, julmat, klappar, kalkon och annat saå ni inte hunnit sakna mig alltför mycket.

Idag är en lugnare dag med lutfisk med mamma, pappa och en barndomsvän på schemat. Sen är det inte mycket mer som händer faktiskt. Imorgon kanske det blir en sväng ut för att kolla mellandagsrean, men här i Osby finns inte inte mycket till klädbutiker tyvärr, får se om det blir en sväng till närmsta stad. Hur som haver har jag inte fotat så mycket men en julpuss från julafton bjussar jag på ;)

Mellanting mellan blåsfisk och puss. Men tomteluvan sitter som en smäck.

2 kommentarer:

  1. Ja verkligen. Börjar misstänka att det ÄR du som är den riktiga Tomtemor. Hmmm...
    Hoppas att du har hur trevligt som helst just nu. =) Kram

    SvaraRadera
  2. Nädu, jag tänker inte gifta mig med en tjock, skäggig gubbe där det ränner hundratals dvärgar överallt och hela tiden. Jag tänkte snarare att jag ska önska mig en tjusig man i julklapp nästa år istället.Och kläder, och väskor, och skor, och påslakan och...Kan det bli jul snart igen tack?

    SvaraRadera