måndag 13 december 2010

Garderobsrensningsdags

Jag har för mycket kläder, så är det bara. Jag bor i en etta och har inte så mycket garderobsytrymme och nu är det slut. Jag måste rensa lite för att slippa hänga i tredubbla lager och tänkte lägga ut en del på blocket. Men först på bloggen såklart. Är någon här intresserad är det bara att maila mig på lillan72@hotmail.com. Några av sakerna sitter lite trångt på mig (som synes på bilderna...hehe..men roligare med människa i än bara galge tänkte jag) och andra har det bara inte blivit av att jag använt.

Eftersom det var flera bilder att ta bad jag min vän Jessica att bara plåta själva plaggen så slapp jag ordna anletsdragen mellan provningarna. Praktiskt.


Så snygg ulljacka..vintervit och skitmysig. Jag köpte den för ett par år sen,lite tajt men jag kommer nog i den tänkte jag. I helsike att jag gjort! Om du är lite mindre är mig över höfterna så har du här en jättefin jacka. stl 46. 300:-

Jeansklänning/tunika med brodyr från Lindex. stl 44(vid modell). 150:-

Jättemjuk jeansklänning från Lindex(generous).Knytband bak i midjan. Använd en gång.stl 48. 199:-

Satinblus jag jagade ihjäl mig efter på lindex för 2 år sen. Använd ngn gång bara. Har lite för mycket av...mig..för att den ska sitta bra ;)stl.46. 150:-

Den här har jag aldrig använt trots att den är så snygg. Har för mycket kläder. stl.48 Från josefssons. 299:-

Jättefin klassisk "siden"klänning i naturvitt/svart jag köpte på HM i våras för jag trodde jag skulle komma i den här också, men mina tuttar är för stora. Inte fint alls på mig.stl 46 399:- nypris(lappen sitter kvar), nu 199:-.

Julklänning i rödaste rött. Jag har redan min julklänning fixad så jag behöver inte den här också. Från Twilfit, storlek L(men ganska stor). 150:-

Den här bar jag på en bröllopsfest. Jättesöt men som sagt, har för många klänningar och kan ju inte gärna ha mer än en åt gången...HM, stl 46. 150:-

1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk fotograf du anlitade. Bilderna har ju liksom själ och allt... ;)
    Hehe

    SvaraRadera