lördag 4 december 2010

Valkgömme-klänning för nyår.

För ett tag sen köpte jag en klänning att kanske ha på nyår tänkte jag. Den är röd och jättefin och kostar endast 99 kronor men jag vete 17 om jag vågar/vill ha den för den är taaaajt och med rumpa och mage större än de flesta så..mja..kanske med ngt över men det förtar ju den röda känslan.Klurigt det där.

Som tur är har jag en annan som istället är fluffig i modellen om jag känner för att gömma valkarna istället :) Den är ganska kort men det skiter jag i. Också från H&M (som den röda jag inte vågar visa än).

För en gångs skull kom jag ihåg att plocka på mig lite accessoarer på bilden :)

Klänningen är från HM och kostar 299:- (finns i puderfärg också men vem passar i det vid den här årstiden?)

Eftersom det är så mycket fluff och puff försvinner midjan nästan, så här testade jag med skärp i midjan. En sak som slår mig är dock, vart tog min hals vägen? Ska nog börja med sånadär giraffkvinne-ringar så det inte ser ut som om huvudet är påskruvat direkt på kroppen....;)

4 kommentarer:

  1. Come on, visa den röda!! Du är säkert kanonfin i den :)

    SvaraRadera
  2. Haha, mjaaaääe..ska kanske testa ta en ny bild för jag känner mig som ett vietnamesiskt hängbuksvin på de andra bilderna(som jag tog häromdagen när jag hade fixat mig men inte gick ut). Återkommer i frågan :D

    SvaraRadera
  3. Åh, jag tror att det är samma klänning som jag har :) Den är så himla fin! Du såg skitbra ut i den :D

    SvaraRadera
  4. Ja visst är den söt Emelie :) En kompis till mig har köpt likadan. Tack för komplimangen! kram på dig /Louise

    SvaraRadera