söndag 12 december 2010

Doftegott till hår och kropp.

Om ni precis som jag har ett hår som fullkomligt skriker efter fukt så kanske Aussies produkter kan vara något för er också? De doftar ljuvligt gott och håret känns skönt efteråt. Inte så värst dyra heller om man jämför med Redken och andra värstingmärken.

De här valde jag. 80 kronor på Åhléns just nu. Balsamet var kanske några kronor dyrare än schampoot iofs.

Som vanligt tog jag mig även en sväng inom parfymavdelningen för att sniffa runt. Den här gången var det Gucci's "Flora" jag sprutade på mig (först på teststickan och den var så god att jag ville prova på mig också). Som namnet säger är det en blommig doft och det gillar jag. Mucho trevlig doft!

Stort plus både för fin flaska(viktigt för mig) och såklart för den goda doften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar