torsdag 2 december 2010

Julklappstips för många

Jag älskar julen och att köpa julklappar är bland det roligaste jag vet. Jag vet även att många tycker det är skitsvårt att fundera ut klappar till sina nära och kära så nu tipsar jag om lite av varje att ge bort. Vill ni ha mer tips så hojta till!



Den här tröjan har jag hängt undan på H&M för provning imorgon. Den är bara midjekort men å andra sidan markerar den midjan mer om den är kort och jag har ett långt linne under, än om den är hellång och stickat över hela rumpan. Får se imorgon hur den passar. Snygg och skön är den i alla fall. Och kostar endast 99 kronor.

Det här har inte ett dugg med mode att göra men väl design. Jag gillar den klassiska Margarethe-skålen som sigvard bernadotte designade för en herrans massa år sen. Snygga saker håller i längden! Nu kan du köpa den till dig, svärmor, pappa, brorsan eller vem som helst på campadre för halva priset. De här två skålarna kostar 195:- tillsammans. Finns i många färger men gult blir man ju glad av :) (kampanjen är från Rosti Mepal). Länk via mig är http://campadre.se/tipsa/45165.

Fler tips inför julen via campadre just nu är voluspas doftljus för halva priset. Vill du ge bort ett lyxigt ljus är det här grejen.http://campadre.se/tipsa/45165.

70 timmars brinntid för 170 kronor.

Det här ljuset kommer i en fin trälåda och blir en jättefin present till den som har allt. 249:- och 50 timmars brinntid.

Helt onödiga men så himla söta är starwarsfigurerna som mjukisdjur. Yoda eller Darth Vader passar perfekt till nördia svågern, lillebror, systerbarn eller kanske dig.http://campadre.se/tipsa/45165.

Yoda 145:-

Darth Vader 145:-

Imorgon kommer kampanjer för bland andra orrefors kostaboda med sitt glas, samt från tio-gruppen som brukar ha sketasnygga tygväskor.

Den här tror jag att mamma vore fin i. 349:- kostar den på KappAhl.

En värmande kofta till mormor kanske? 299:- på ellos.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar