onsdag 22 december 2010

Slitna boots från Myrorna

Såhär ser jag förresten ut när jag kutar runt och letar julklappar. Minus öronlapparna på just den här bilden.Men annars är det pretty much såhär plus en lite irriterade min över alla människor överallt. Det är en bra sak med öronlapparna-man hör inte lika mycket av människors julhysteri :) Nu är jag klar med mina och alla är inslagna.

Varm om fötterna är jag i alla fall :)

Nu har jag köpt dem.Bootsen jag skrev om igår och som jag inte kunde sluta fundera på. som tur var fanns de kvar idag. En julklapp från Myrorna för 75 kronor.

Jag har inte den minsta aning om vad de som bestämmer om mode tycker om platåbots i vår, om det är rätt eller fel. Men jag kunde inte bry mig mindre heller :) Jag gillar dem så jag tänker ha dem.

Ska hacka av smutsen och putsa upp dem lite först kanske men jag gillar den slitna looken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar