torsdag 9 december 2010

Superpriser på Björn borg-väskor

Eftersom ellos.se har 40% på sina varor nu (sportmärken, zara, esprit undantagna)nu så passa på att köp till dig, släkten och och vännerna så har du julklapparna klara. Jeeej!
Här är saker jag vill ha om herr Tomtefar läser min blogg.


Annat snyggt man kan köpa för 40% några dagar till är bland annat den här svarta kjolen. 299:- upp till 48. otroligt snygg och kurvsmickrande.

Spetsblus har jag velat ha länge. Funkar både till fint och vardags beroende på vad man sätter till.299:- och så 40% på det.

Jag har alltid haft en svaghet för väskor från Björn borg.Vet inte hur många jag haft men jag har älskat dem alla. Den här bowlingväskan bara älskar jag. 599:-

Också en jättesnygg väska från björn borg. 699:-

Svart tuff väska. 699:-

2 kommentarer:

  1. Oooooh väskan längst ner gillar jag stenhårt. =D

    Kjolen ser ut som en Flinck's-kjol! Ska nog skriva ett brev till Herr Tomtefar om han nu mot förmodan har missat din blogg. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den snygg? Jag själv är frälst i alla väskorna, men mest den rutiga.

    Hehe, ja vi kan ju se om han lyssnar på dig istället. Jag har så mycket på min önskelista att han nog tröttnat lite på mig.

    SvaraRadera