tisdag 21 december 2010

Den kyska looken i svart och vitt

Åh, idag var jag på myrornas och rotade bland deras secondhandsaker. Jag hittade ett par platåboots i ljusbrunt skinn som jag verkligen gillade. 75:- kostar de. Jag borde inte alls köpa dem men...hmm..ska gå dit igen imorgon och se om de är kvar. Sen får jag se vad som händer...haha.
Något annat jag köpte häromdagen var sidenband. Och ett i sammet. Jag tänkte piffa upp min enkla vita skjorta med det. Eller till den svarta för den delen.

Sidenband till vanlig vit skjorta. Sätter nog gärna det till jeans och lång svart kofta.

Här är jag hur kysk som helst med volangblus knäppt upp i halsen med sammetsband för att göra det ännu snällare ;) Till jeans eller svart kjol och stövlar.

4 kommentarer:

  1. Hur får du plats med alla kläder du shoppar? :-)

    SvaraRadera
  2. Snyggast i stan! Gillar att det inte är några fjortisläppar på de här bilderna. ;) Luuuv you! Puzz

    SvaraRadera
  3. Andreas: haha, det är ju det jag inte får. Jag får förvara sommarkläderna i lådor ovanpå garderoberna. Att bo litet och ha stort klädintresse går inte riktigt ihop...
    Och tack :)

    Steve: Tack honey. Så du gillar inte mina fjortislips du? Jag tycker att jag är jättesnyggast när jag plutar! ;) Puss gumman

    SvaraRadera