torsdag 23 december 2010

Myskläder och dopp i grytan

Idag har varit så långt ifrån en mode-dag man kan komma. Men så skön! Jag har hasat runt här hemma hos mamma och pappa i mysbrallor och munkjacka hela dagen. Mitt enda smink har varit idominsalva på mina nariga läppar. Framåt sextiden tog jag mig ett skumbad och sen åkte myskläderna på igen. En irish coffe och efter det dopp i grytan med tillbehör. Ja det var mig allt en skön lille julafton. Imorgon får jag väl skärpa till mig lite och ta på en fin klänning så jag inte skrämmer slag på tomten och släkten. God jul kära läsare!!!

5 kommentarer:

  1. Härligt med en lugn lillejulafton! Önskar dig en härlig jul och tackar för en trevlig blogg! Kram Linsan

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt God Jul! :-)

    SvaraRadera
  3. Jag vill önska dig en riktigt God Jul. Hoppas tomten kommer med många klappar till dig:-)

    SvaraRadera
  4. God jul på dig också! Kul att du verkar ha kommit fram till Osby, det har ju inte varit lätt att åka till Skåne, har jag förstått.

    SvaraRadera
  5. Å vad dumt det här med att moderera kommentarer, jag glömmer ju det för jag hade inte det förrän dumskallen som kallade mig hora skrev. Så förlåt om det dröjer lite innan jag godkänner. Jag lär mig snart (eller tar bort funktionen).
    Tack alla goa och en stor julekram till er alla fyra. Linsan, Marika, Camilla och Eva!

    SvaraRadera