onsdag 29 december 2010

Tecknade tishor

Imorgon ska jag iväg en sväng med min moster och kolla lite kläder och skor. Kanske hittar jag den där rutiga skjortan på KappAhl på rea. Jag fick nåt sms från dem också om att jag har 20% på reavarorna så nu hoppas jag att deras rea är bra.

Men jag ska även kolla efter tshirts. Jag har sett några på hm's sida nu som jag vill vill vill ha! Rotade fram ett gäng andra tecknade också om det finns fler med lika barnslig smak som jag ;)

Den här måste jag nog ha. Jag är som Gustaf, lite för tjock och lite för lat, Han hatar måndagar och jag tisdagar så det är ju same same ungefär. Sen är vi rätt kluriga också :D

Kalle Anka är ju en given klassiker. Det är lite tröttsamt att att bara ha sett Musse, Mimmi och Hello Kitty på allt de senaste åren. Äntligen får Kalle sin rättmätiga plats i modevärlden.

Yellow submarine är en låt jag blir så himla glad av, så den här och Gustaf måste det bara bli! Också H&M.

Det här skivomslaget för Beatles skiva Abbey Road är så snyggt! Så snyggt att jag till och med har det på tavla hemma. H&M

Jag tycker egentligen att Lisa Simpson är en otroligt irriterande figur men jag gillar ändå tröjan. Och texten. Från bonprix.se

Kanske kan pinuppan Betty Boop vara något? bonprix.

Kör en Musse också. Från LaRedoute.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar