söndag 12 december 2010

Tre kommande campadrekampanjer jag är nyfiken på.

Som ni sett så gillar jag campadres erbjudande på alla mellan himmel och jord. Därför tipsar jag om det. Tycker ni att jag blir tjatig får ni säga till men jag vill så gärna dela med mig när jag ser fynd eller saker jag är nyfiken på. Som galltvål. Det har de kampanj på imorgon och jag undrade vad det ska vara till egentligen så jag kollade. Tydligen kan man ha den till ALLT.

Några exempel är att ta bort fläckar av : olja, sot, fett ,vin, gräs, blod, frukt , kaffe, choklad mm.
Vidare så kan man rengöra skorna med galltvål, för att inte tala om spisen, fläkten, bilen, målade ytor, diskbänken, braskaminen...tja..den verkar på det mesta. Jag är nyyyyfiken och kommer nog beställa en såndär beroende på vad detta undermedel kostar. kampanjen börjar imorgon kl 12.
Här är min länk till campadre om ni vill gå via den: http://campadre.se/tipsa/45165.



En annan kampanj för er med kalla fötter att hålla ögonen öppna för är Uggs kampanj på tisdag den 14e.


På tisdag börjar även en kampanj från C3 Scandinavian Lifestyle. Jag vet inte riktigt vad den innebär men det ser ut som vassa knivar och det är nog något nästan alla jag känner skulle behöva. De flesta står där med sina halvslöa knivar och karvar. Så också jag. Det är mycket roligare att laga mat med en bra kviv. Så kika om du eller nån annan kanske kan behöva en.



Det här är de tre kampanjer jag lär kika mest på i veckan.

5 kommentarer:

  1. Gladaste tjejen i stan tipsade sin man om O'CLock kampanjen och råkar veta att hon kommer få en klocka i julklapp :D Köpte en klocka (den som ser ut som en miniräknare) från Cheapo som också har kampanj nu till honom :)

    Ser med spänning fram emot UGGs kampanj :)

    SvaraRadera
  2. galltvål ä RIKTIGT bra! funkar som sagt till allt möjligt...
    campadre gillar vi =)

    SvaraRadera
  3. Camilla, visst borde det vara jul året om? hihi. Ja cheapoklockorna är också fina. jag gillar den röda samt den där guldfärgade med högtalarfunktion. hihi Vilken färg har du önskat på din o'clock?

    Nonne: ja det är dags att testa för min del också. Nyfiken i en strut och hört flera tycka att den är bra.

    SvaraRadera
  4. jag använder galltvål jätteofta! skitbra! finns att köpa på apoteket! ;) (eller om dom inte har det i butik så kan dom beställa hem)

    SvaraRadera
  5. Pubes: ja jag såg det till och med på ica. jag glömde beställa när det var kampanj så jag får slå till på en från ica istället. Den ska ju vara bra till det mesta :)Vad använder du din till?

    SvaraRadera