onsdag 22 december 2010

Tomten kom tidigt till mig

Igår hade jag och min söta vän Linda och hennes son lilljulafton hos mig. Ingen julskinka så långt ögat nådde, däremot lax och avocadomackor och kladdkaka. Inte så juligt kanske men julklappsutdelning hade vi i alla fall :)

Det här fick jag bland annat. Kisby torrschampoo. Nu finns det i sprayform också vilket ju är jättebra. Förut fanns den bara i talk-form och det är så lätt att råka ta för mycket då. Men när man lärt sig knepet är det toppen med torrschampoo. Ska du göra en håruppsättning och liksom jag har hår som gärna glider iväg så är det perfekt. Eller om du bara inte orkar tvätta håret.

Sen tyckte hon antingen att jag luktar illa eller så hoppas hon på att det här tvålet kan hjälpa mig hitta käääärlek ;) Tack raring.

4 kommentarer:

  1. Sneglar in på Sveriges bästa modeblogg bara så där på en torsdag eftermiddag, med en dag kvar till julafton. =) Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket raring. Nu kommer tomten definitivt till dig efter så fina ord! Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Det är käääärlek som gäller för dig år 2011! Även om god hygien kanske hjälper den på traven, hehe, men tror knappast att någon klagat på den hittills :). Tack för en jättemysig kväll och va härligt du verkar ha det nere i Skåneland. Hoppas julafton blev fin också och att din ängel var med dig! puss och kram!!

    SvaraRadera
  4. Linda:haha, ja hoppas kan vi ju alltid! Och näe, de flesta har nog tyckt att jag är relativt renlig av mig. Puss o kram!

    SvaraRadera