tisdag 28 december 2010

Våren kommer redan i december

Nu börjar vårkläderna trängas med reaställen i både affärer och på nätet. Det är en såndär konstig tid vad gäller mode nu. Jag börjar tröttna på vinterkollektionerna eftersom det inte kommer något nytt, och vårmodet känns alldeles för tidigt. Vem passar i korall vid den här årstiden om man inte varit en tripp till Thailand eller nåt?
Men men, jag har kollat igenom lite av vad som erbjuds på nätet och jag blev faktiskt sugen på flera saker. Det somriga får vänta men det har ju faktiskt kommit sådant som funkar redan nu. Jeeeij!

Den här snygga kommer från ellos.se.

Sketasöt kofta från H&M. Den går bara upp till storlek L förvisso men ibland är de ganska stora i storleken där. Får testa och återkomma

Snygg mockaimitation från H&M. Upp till 46.Läckert till jeans.

Jag är lite anti-overall men den här blev jag faktiskt nyfiken på. Upp till 46 från H&M.

Först såg jag den här i klassiskt svart men när jag sen såg den gröna...kärlek. Tror jag. Har bara sett den på nätet och nu bara mååååste jag kolla in den i verkligheten för att se om den är lika fin som jag tror. 199:- på H&M (finns i svart, brunt och grönt).

Och så en fräsch blus från Lindex som passar perfekt till jeans.Upp till 46.




2 kommentarer:

  1. Fina plagg du hittat! Särskilt koftan gillade jag :) Håller med dig om att man är trött på höst och vinterplaggen nu men det är ju bra för plånboken... Kraam Linsan

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den himla fin! ja det är bra för plånboken med trötta vinterkläder men på något sätt hittar jag ändå "måste-ha-saker". Galet :D Kram! /Louise

    SvaraRadera