onsdag 8 december 2010

Unisex silikon

Jag gillar verkligen färgglada klockor! Jag har nästan alltid min silverfärgade swatch som hängt med i..tja..tio år i alla fall. Den enda färgglada jag har är rosa och det känns lite fel med rosa mitt i vintern. För min del i alla fall. Idag lanserade de en ny kampanj på campadre och jag föll som en fura för dessa coola unisex(finns i s, m och l) klockor.Märket heter fullspot från italien och modellen o'clock. Om jag fattat det rätt...

Armbanden i silikon är utbytbara så man kan skifta färg när man känner för det. Kostar inte skjortan heller. 189:- för klockan och 79:- om man vill ha fler armband. Det är lite svårt att välja bland alla kulörer(15 st) men de jag helst vill ha just nu är den signalröda och den svarta. Surprise surprise. ;) Framåt våren kommer jag nog vilja ha illgrön och knallgul också.

Den kommer i en konservliknande burk, bara en sån sak som julklapp. Märks det att jag gillar de här klockorna?
Länken: http://campadre.se/tipsa/45165.

Rött rött rött. Man kan nästan tro att jag är kär för jag vill ha rött överallt.

Passar till allt och lite till.

Den här ser liksom...slickvänlig ut. Som en bit choklad.

Klargrönt är en redigt cool färg fast jag har inte riktigt ramlat in i det gröna än. Det kommer nog framåt mars.

5 kommentarer:

  1. Åh, jag såg dem på Campadre jag med och en sån las omedelbart till på önskelistan :)

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara tacka dig för att du håller i den här bloggen. Du kommer med massor med tips om snygga kläder. Har själv köpt både klänningar och kappor som du visat. Och det är TACK vare dig som jag hittat dessa plagg.
    Plus att du är verkar inte tänka, det kan jag inte bära och det kan jag inte... Du tar det du gillar och det gör mig så himla glad för det smittar. Nu har jag oxå börjat tänka så, det tar lite tid att vänja sig vid dom nya kläderna men jag älskar dom. TACK än en gång. Qramar

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för din fina kommentar Camilla! Jag log hela dagen igår tack vare dina gulliga ord :D Det är så himla roligt att kunna inspirera och kanske till och med få folk att tänka om lite vad gäller det man sätter på sig. Mode må vara ytligt i sig men om man känner sig fin på ytan så är det lättare att tycka om sig själv och må bra i själen också. För mig är det så i alla fall. Man ska klä sig i det man gillar och inte bara i det som är allmänt "passande" tycker jag. Stor kram till dig! /Louise

    SvaraRadera
  4. Åååh så fina! Men du, om man kan ha öppen tå på vintern så kan man absolut ha rosa ;D
    Tack för många bra tips!!

    SvaraRadera
  5. Nyckelpigan: good point ;) Fast det är nog mer bara så att jag känner mig så rosablekfisig och att rosa på armen förstärker det ytterligare, hehe.Klara färger livar upp mig mer nu, men till våren kommer nog mina pastellcravings igen. Kul att du gillar tipsen. Ha en fin söndag!

    SvaraRadera