onsdag 29 december 2010

Fina smycken från Miss Dee

Nu har Campadre en ny kampanj för Miss Dee's smycken. Jag tycker att de (oftast)är så himla fina och på kampanj är priserna dessutom väldigt bra. Så jag kunde liksom inte låta bli att knappa hem ett halsband och ett par örhängen idag. Hoppsansa så var de mina :)

Som vanligt skickar jag med länken: http://campadre.se/tipsa/45165..



Det här halsbandet beställde jag. Livar upp enkla kläder. Jag tog det på 100 cm som kostar 133:- nu(379:- annars). Finns ett kortare också som är 66 cm.

Hjärtan i öronen vill jag också ha. De här kostar 7(!)kronor. Jag tror det är fel och att de kanske ska kosta 77 istället men jag beställde och de gick igenom för 7 spänn. Originalpriset är 219:-.

Det här korta halsbandet blev jag också sugen på men fick sätta mig på fingrarna så jag inte beställde mer. 126:- (359 annars).

Lite kärlek om halsen vore ju inte heller så dumt. Tycker det här är jättesött. Måtte jag bli rik snart ;) 126 kronor.(359 i butik)

Självklart ska man matcha med kärlek i öronen också! 98 kronor (279 i butik)för de här sötisarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar