lördag 4 december 2010

Snyggt och helvetiskt fult från HM

Två saker jag gillar och en som är det fulaste jag nånsin sett i klädväg tror jag. Den kvalar i alla fall lätt in på topp fem. Here goes:

Gillar verkligen den här klänningen. 299:- upp till xl.

En lång röd kofta bara men den passar till allt. Jeans, leggings,kjol, klänning...Har en svart lång kofta och den älskar jag. 199:-

Här är den, världens fulaste byxdress och den är nyinkommen på hm. Vem i hela helsike vill sätta på sig den här? På allvar. Okej om man ska på maskerad men fy f-n vad fult!!!

7 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, det var den fulaste dress jag sett på länge. Maken kommentar: Fan, vad fräck. Märks att han inte har en aning om vad han pratat om... Qram

    SvaraRadera
  2. Klänningen på översta bilden var ju skitsnygg! Undra hur tajt den skulle sitta på mig? :-/

    SvaraRadera
  3. =D Du borde starta en tävling: Vem hittar det fulaste plagget! =D

    SvaraRadera
  4. Camilla: hehe, smaken är ju som baken men den dressen...näää. kram!

    Marika: Mitt trix när det kommer till klänningar som är åt det tajtare hållet är slimmande underklänning och hålla-in-trosor. Har beställt den så jag kan ju visa hur den sitter på mig när den kommer :)

    Hanna: går det att hitta värre tror du? ;)

    SvaraRadera
  5. Har du något bra tips på slimmande underkläder? Jag testade lite sånt på KappAhl för ett tag sedan... bl a trosor och någon slags gördel. Gördeln fick jag panik av, kunde ju inte andas, eller sitta ner. Trosorna funkade väl, men dom var för låga... "volangerna" floppade liksom ut över kanten. ;D

    SvaraRadera
  6. HAHAHAHAHA Fyyyy! Psykadelisk sparkdräkt... =D Puzz

    SvaraRadera
  7. Becca: det ser ut som uppspytt tyg på nåt sätt. Uuuuuusha!!puss

    SvaraRadera