onsdag 5 januari 2011

50% på Ray-ban Cockpit Aviator

Nu är det ju ett tag till man börjar använda solglasögon här i gamla Svedala men om man vill vara ute i god tid eller kanske ska på solsemester någonstans (inte ett dugg avundsjuk i så fall...inte det minsta...)så kanske Ray-ban kan vara något.

Jag vill själv ha ett par Ray-ban men deras klassiska Aviator känns lite för tårformad för mig. Jag tycker att ansiktet får en hängande form om glasögonen är för droppformade så Cockpit aviator som är lite mindre och lite rundare är i min smak snyggare.

Nu har de dessa finingar på kampanj på Campadre. Jag kikade även på Odd Molly kampanjen och den från Vila men hittade inget som föll mig i smaken alls där. Men glajjorna...ja tack :)
Länken till Campadre: http://campadre.se/tipsa/45165.

Ray-ban Cockpit Aviator. Grå. 739:-

Eller om man föredrar bruna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar