fredag 14 januari 2011

Sjalar

Sjalar är bra. Det är så lätt att piffa upp en klädsel med en sjal och dessutom värmer den gott om halsen. Nu när det är rea kan du dessutom hitta fina för nästan inga pengar alls.

Den här hittade jag på Kappahl. Tycker om sånahär klassiska "babushka"-sjalar.

Vackert mönster och kolla, den har grönt i sig ;) Tänk vad fint det vore med grön väska och gröna "remma-tofflorna" som jag sa när jag var liten.

Först tänkte jag att den här var ju vårigt piffig men sen tyckte jag att den liknade en diskhandduk. Har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker. 30:- på H&M.

4 kommentarer:

  1. Den där randiga saken var tuff! Du passar i rött!! Köp den!! Va fan är 30 spänn?
    Kramen
    Chrissie

    SvaraRadera
  2. Nej 30 kronor är inte mycket att hicka om. Köpte den från kappahl också för 30 pix. Sen blir nog den randiga snyggare om jag drar den ett varv till om halsen, inte lika mycket disktrasa då :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad har du för klädbudget varje månad?

    SvaraRadera
  4. Blygsamt liten. Jag vet faktiskt inte.

    SvaraRadera