torsdag 13 januari 2011

Råkade ändra adressen lite...

Hoppsan. Igår satt jag och fipplade lite med inställningarna här för jag vill att bloggens adress ska vara bigassfashion.blogspot.com eftersom den ju heter så. Men adressen är mulligtmode.blogspot.com. Detta för att jag inte hade kommit på big-ass när jag höll på att registera bloggen. Hur som haver så ändrade jag det igår och sen hittade jag inte hit själv...Lite klantigt att ändra utan att säga det till någon och dessutom glömma själv. hehe.

Men nu ändrade jag tillbaks igen så jag hoppas det funkar för er som brukar leta er hit :) Sen kommer jag snart att ändra min webadress på riktigt men det återkommer jag till då och lovar att berätta och inte bara göra. :D

Vanligt inlägg kommer senare idag. Och det blir grönt.
godmorgonkram på er

2 kommentarer:

  1. Ja, det är ju bra om vi hittar hit! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det är ju lite roligare att skriva om någon dessutom läser :)Man ska icke fippla med saker miss i nassa för det kan bli lite fel då.

    SvaraRadera