tisdag 18 januari 2011

Träsko(toffel) på hjärnan.

Det är ju ett bra tag innan man kan använda trätofflor, eller träskor som man också säger (jag är skåning så jag håller mig till tofflor). Men för att vara på den säkra sidan kan man ju köpa redan nu och sen klappa dem lite i smyg och drömma om våren. Eller sticka iväg dit där solen lyser och värmer.


De här gula träsandaletterna är så fina! Men kostar det så smakar det som bekant. Bluelita 2499:- från LaRedoute.

På brandos.se hittar man dessa finfina Dalaclogs för 1299:-

De här karamellsöta rosa dalaclogsen kostar 899:- på brandos.

Klassiska bruna träsandaletter. SÅ snygga! 499:- från Halens.se

Om man inte har 1300 över att lägga på ett par tofflor kan ellos kanonsöta, vitblommiga tofflor vara ett bra budgetalternativ. 299:-

De svarta är också så himla gulliga. Jeansshorts, topp...de här. 299:- från ellos.se.

Min gröna sköna dröm från H&M finns nu även att beställa online.

H&M har även en annan grön variant som är snygga men för mycket bryta-ben-varning på dem för mig. Jag gillar inte skor som får en att nå upp till fåglarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar