måndag 17 januari 2011

Prickig måndag.

Förr tyckte jag inte alls om prickigt. Jag tyckte det var ett töntigt mönster och ville inte alls ha det. Det första prickiga jag minns att jag köpte var en baddräkt som var svart med vita prickar. Men kläder-icke! Men nu har jag ändrat mig. Nu gillar jag prickar och det känns fräscht såhär när det är mitt emellan vinter och vårkollektionerna.

Först var den här lite för urringad.

Så jag hittade en svart topp att ha under.

Och då tyckte jag väldigt mycket om den. 299:- på Indiska.

Den här är också från Indiska. Jag minns inte vad den kostade dock. 199 eller 299 kanske.

Vill man vara lite sexigare så är det gummiband i den så den går att dra ut över axlarna.Kände mig dock inte vidare sexig i snöslabbet så jag håller mig till det snälla stuket idag ;)

3 kommentarer: