måndag 10 januari 2011

Beige klänning att synas i

Och min klänningsmani fortsätter...
Den här beige skapelsen har ellos och jag vill ha den. Den finns i svart, rosa, mintgrön och som sagt beige. Den beige vore så snygg med mörkbruna skor och mörkbrunt nagellack. Eller sen till våren köra med beige skor och bruna ben. Eller varför inte leopardmönstrade(skorna alltså, inte benen). Eller...tja..de flesta färger funkar. Ofta har jag svårt för beige för väldigt många försvinner i den färgen men just den här klänningen-yes please!

Kommer med en sjal också. Upp till storlek 48 och kostar 499:-


5 kommentarer:

  1. Jag gillade tanken på leopardmönstrade ben. Det är ju bara att slarva lite med BUSet, så ska du se att du snart har det som i en liten ask. =) Jag är också helt såld på klänningar, smög in på Sisters idag och sjävklart hade dom flera av "mina" klänningar på rean. MEN JAG FÅR INTE HANDLA MER DENNA MÅNAD!!! Buuhuuu...snyft.

    SvaraRadera
  2. haha, jag läste brutna ben!! uj uj uj ;)
    snygg klänning!

    en liten fråga förresten, har du handlat på bonprix nån gång? jag har hittat en kanonfin jacka där, men har läst så mycket negativt om dom så vet inte om jag vågar beställa därifrån...

    SvaraRadera
  3. Jess: Tja..det finns ju strumpbyxor också ;) Fast jag är inte så mycket för mönstrade sådana :) Enfärgat is the shit. Nej jag får inte heller handla men,alltså...ehm.

    Narvas: Hehe, ja klänningen vore extra snygg till gipsade ben ;)
    Ja jag har handlat från bonprix. Det har varit både ris och ros från mig. Tshirts kommer jag nog inte att beställa därifrån igen för det är konstig passform på dem(väldigt axelbreda så det blir tygflärpar över liksom). Men jag har köpt jeans och klänningar som varit bra så testa på jackan du :) /Louise

    SvaraRadera
  4. beige klänning + vitgipsade ben? ja jo, läckert ;)
    Hur lång leveranstid har det varit? Jag ä en sån som inte har tålamod att vänta 14 dagar på nåt hihi...

    kram narvas/nonne

    SvaraRadera
  5. Nonne: Hehe, mina ben är så vita nu att de lika gärna skulle kuna vara vitgipsade ;) Får bli en omgång brun-utan-sol till helgen.
    Jag minns inte riktigt men jag tror det var cirka en veckas leverans så det var inte så farligt.Jag gillar inte heller att vänta så om jag beställer från ellos blir det express på 2-3 dagar. Helt klart värt 20 kronor extra att få julafton några dagar tidigare :D kram Louise

    SvaraRadera