söndag 23 januari 2011

Jag ska bli vip-bloggare för Amelia!

Hej rara bloggläsare. Hoppas ni har en skön söndag? Själv håller jag mig mest i sängen och dricker te för jag SKA vinna över hostan!

Men nu till något helt annat. Jag tror och hoppas att det är okej att berätta det här nu: jag skrev för några dagar sen om att jag kommer byta bloggadress och det kommer jag att göra inom kort. Jag kommer att bli vip-bloggare för www.amelia.se :D Så i fortsättningen kan ni läsa mig där istället. Det hoppas jag att ni kommer vilja och dessutom sprida ordet så jag får många läsare så de vill ha mig kvar, hehe.

Jag vet inte riktigt när bloggen kommer upp för deras ad ska fixa till sidan åt mig. Bilderna vi tog häromdagen ska dels vara till min header på amelia och dels för sidan www.soko.se som är en köp-byt-sälj sida för kläder, skor och accessoarer.
Jag är snornyfiken på hur min blogg kommer se ut! Jag har haft önskemål så det kommer bli spännande att se hur de går ihop med vad ad'n tycker och tänker :D Vi har sagt preliminärt 1 februari men vi får se när det är klart. Jag återkommer såklart och kommer länka dit.

Och soko, där kommer jag i fortsättningen att lägga ut saker som jag av någon anledning glömmer använda, köpt för litet/stort eller haft så mycket att det är dags för något nytt. Jag vill ju visa er, kära läsare, så mycket tips som möjligt och innan garderoben sprängs är det ju praktiskt att sälja ut en del. Det kan även ni göra. Just nu är det en beta-version men det kommer att ändras och så småningom kommer man även att kunna byta kläder med varann där. Men nu är det köpa och sälja som gäller. Gå gärna in och registera er där.

Pussar och kramar till er alla
/Louise

9 kommentarer:

  1. Men gu va kul! Då måste man ju hänga me dig dit ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är så bra, hurra hurra!!! :) Fast det visste jag ju redan, kul bara att resten av landet får veta det. Du kommer att gå hem hos folk, det vet jag. Bara fortsätt vara dig själv så faller folk som furor. Snart sitter du i morgonsofforna ;) stor kram från Max och mig!!

    SvaraRadera
  3. Detta e ju sååååå kuligt.

    SvaraRadera
  4. Calle: Tack min vän

    Nonne: vad kul att du hänger med, det hoppas jag alla mina nuvarande gulliga läsare vill göra. Kram!

    Linda: Fast du som redan skriver för dem är några snäpp bättre men vi är ganska bra systrar vi. hihi. Puss till dig och max.

    Mia; ja det hoppas jag verkligen att det blir :D Var med och sprid så jag får många trogna läsare sen. kram

    SvaraRadera
  5. Hurra hurra! Vad kul Barbis! Kram / Mumin

    SvaraRadera
  6. kanske även jag hittar dit! hon som inte kan data /din gamla vän här hemma

    SvaraRadera
  7. Men oj, va spännande! Jag har missat en hel del ser jag. :-)

    SvaraRadera
  8. Tack raringar! Och Malin, ja nu får du allt lära dig mer om datorer och surfing ;) I alla fall till min blogg. hihi

    Marika: ja du får ju hänga meeee ;)Fast å andra sidan har man mycket att läsa om man missat att uppdatera sig med en blogg.

    SvaraRadera