torsdag 13 januari 2011

Grönt är skönt och ingen klyscha

Jag brukar ju få mina olika perioder vad gäller färg på kläder. Jag har varit inne på rött och svart nu ganska länge vad gäller mig och mina perioder. Det gäller fortfarande men nu börjar jag få smak på grönt känner jag. Jag dras som en magnet till allt grönt. Så de här skorna och väskorna från H&M måste jag bara ha på ett eller annat sätt(nej jag ska inte stjäla).

Jag vågade inte ens prova dem på foten igår för då hade jag förmodligen inte kunnat motstå.

Eftersom de är platå framtill så bör de ju vara okej att gå i dessutom. Finns i andra färger också, jag såg brun och korall. De bruna var också himla fina men nu är det grönt som gäller alltså. 399:- kostar de.

Den här väskan skrev jag om för ett tag sen och igår klämde jag på den live också. Fin som snus! Ganska stor så om man behöver en jobb eller skolväska är den perfekt. 199:- Finns i brun och svart också för den som vill ha det mer klassiska.

De hade ytterligare en grön skön jag kände och klappade på. Den här har lite behändigare storlek och kostar 149:-. Fin fin fin och det gröna gör mig glad!

6 kommentarer:

  1. Åh dom där skorna var ju läckra!! Dom måste provas. Får bli en tur till Lund nästa vecka :)

    SvaraRadera
  2. Halkade in här via Aftonbladet på något sätt. Vilken trevlig blogg och sablar så snygg du är bruden. Kul med en stolt och nöjd kurvig dam. Keep up the good work.

    SvaraRadera
  3. Görel och Käthe, ja de är så fiiiina! Måste ha dem och drömma om våren.

    Anna, gud vad gullig du är. Så glad jag blir! Tack så mycket :D

    SvaraRadera
  4. Mmmm... Jag älskar grönt :P
    Vill ha mer vår nu så ja kan köpa en massa nytt, bla grön väska (att jag redan har en grön har ingen betydelse *L*)

    SvaraRadera
  5. hehe, ja en ny väska behöver man alltid ;)Jag vill ha de här gröna jag visat...både lilla och stora. Och skorna förstås. Om ett par månader så...Nu får vi nöja oss med gosiga varma tröjor och snygga vinterjackor ett tag till.

    SvaraRadera