måndag 24 januari 2011

Knall-korall.

Vårigt och skit i rean var min paroll när jag senast provade kläder. Det här är några av sakerna jag fastnade för när jag lekte att det inte alls är vinter och våren snart är här. Fast det ÄR den ju förvisso, snart nog :)


Den här tröjan är jätteskön och jag gillar färgen. Vårig. Bra pris dessutom. 99:- på H&M.

Korall är ju oftast som snyggast när man är lite solbränd, men tills dess går det ju att sätta lite färg till ansiktet med en scarf. Först blev det den här blommiga från hm. 59:-eller något sådant kostar den.

Men sen kände jag att den här rutiga var mer Louise. 60-70 kr(minns inte riktigt) för den också på divided.

När jag ändå var i farten passade jag på att testa den här kavajen från KappAhl.499:- på xlnt.(Finns med matchande kostymbyxor också).

1 kommentar:

  1. Den blommiga var mer min stil. =) Jag har shoppat idag. Ny Esprite väska för inga pengar alls, halva reapriset och så nytt satinlakan set, också halva priset. Skitsnygga. Är så nöjd. =)

    SvaraRadera