torsdag 27 januari 2011

Humana priser på Humantiy-armband

Gah! Armbanden på campadre från Perla som jag visade häromdagen är slut!Igår hade jag bestämt mig för att skicka efter ett svart och då var de slut :( Nu är även det bruna slut och kvar finns det vita. Det vore förvisso väldigt snyggt med ett vitt i sommar som bryter av mot en gullig klänning. Men vitt, det är ju så länge tills man kan bära det :( viterblekfisig och vitt gifter sig inte så särdeles bra.

Men nu har campadre istället en kampanj på armband från Humanity. Ni vet, läderarmbanden med tänkvärda ord och där viss del går till röda korset och en en annan liten del till att stödja klimatet.
Orden som står på armbanden är :
Plant Peace, Live in unity, Freedom, Make a difference, Accept diversity, Speak kindness, Pave the path, Lead the way, Humanity, Give back, Seek wisdom, Come together, Truth, Forgive, Believe, Faith, Sow love, Make a difference.
Vackert och en påminnelse i vardagen.

Jag får ta och bestämma mig för vilket jag gillar bäst för annars tar väl de här också slut. Veeeelig? Jodå! Vill ni hellre ha metallicfärgade Humanity så kommer en kampanj med det på måndag såg jag.
Länken igen för den som är nyfiken på kampanjerna: http://campadre.se/tipsa/45165 (nej jag är inte sponsrad om någon skulle undra, jag vill bara dela med mig om jag ser en bra deal)

Jag tror det är det längsta jag suktar mest efter. 300:- kostar det nu jämfört med 599:- annars.

Sen ska man ju bestämma sig för färg också.Det här rosa är väldigt sött tycker jag. Fast svart som jag ofta är, så blir det nog ett mörkt för mig.

Sen tänker jag att rött är ju också skitsnyggt. Och att jag kanske borde nöja mig med ett mellanlångt? De kostar 200:-

För den som vill vara lite mer minimalistisk eller kanske vill köra på flera smala finns även de här smala varianterna.150:- kostar de.

4 kommentarer:

  1. Blidde ett långt chocolate för mig, jag beställde redan kl 12.10 i dag, är man kompis med en proffsbloggare/proffsshoppare så är man :D tack för i går! Eftersom min sjal fortfarande inte är riktigt torr så kan du få använda din i morgon, men lördag är min tur :)
    puss och kram!!

    SvaraRadera
  2. Å vad cool du kommer bli! jag vill så gärna också ha ett men insett att jag nog ändå inte har råd just nu. Skit! :( Hade behövt fina ord en pissdag som denna. Är på riktigt dåligt humör. Kan bara fula ord idag känns det som. De vackra orden finns...någon annanstans.

    Jag har inte hunnit tvätta min än, inte lika snabb som du så du hinner nog använda före mig. Sen får vi ha dem samtisigt någon dag. och fläta håret, och jeans och du vet..leka tvillingar som när man var liten. Alltid retar det någon :D Puss o kram!

    SvaraRadera
  3. Men vadan ditt dåliga humör? Försäkringskassan? Har något hänt eller är det bara en sån där dag? Kan du inte kolla in random medaljutdelningar på Youtube för att komma i form?
    Haha, ja jag är på en tvillingdag såklart. Glöm inte de stora, silvriga örringarna! puss

    SvaraRadera
  4. Hihi, jo jag är ju en jävel på det där med medaljer, fråga Becca om den fina galamiddagen på mcdonalds med tillhörande medaljutdelning.
    Nej det är ju detaljerna som gör det för 17!
    Det blev förresten ett humanity-armband för mig också! Det långa, i teal. Som jag hoppas betyder..typ svart. puss

    SvaraRadera