måndag 10 januari 2011

Boots

Skor och väskor är ju så jäkla roligt men ibland begriper jag inte hur folk varken kan eller vill gå i en del modeller. Här är några bilder jag hittade när jag satt och bläddrade bland skor för ett tag sen. Första paret ut är ett par jag vill ha. jag gillar fortfarande rött.Just de röda är från Haléns men de andra från nelly.com där jag hittade både jättefina och riktigt fula skor.

Halens.se 499 kronor

Men sen kommer skor som är så hiskeliga att jag aldrig skulle sätta dem på mina fötter.

Bland de fulaste skor jag sett. Acne och finns på nelly.com om någon skulle vara sugen på lila omslagspapper runt fötterna. Krullband ingår i köpet.Endast 3999 kronor.

Vad sägs om att skippa skorna och bara använda kartongerna istället? Måla med svart tuschpenna, limma dit lite stålringar och vips har du sparat 1995 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar