fredag 21 januari 2011

Dagens fotografering

Så var fotograferingen över. Det var jäkligt roligt att bli sminkad och få håret fixat. Jag gör alltid det själv annars så det var skoj att se vad någon annan tycker att jag passar i.
Vi var tre tjejer som fotades för sajten http://www.soko.se/. Freja, Emma och så jag. De andra två är proffs så jag blev lite nervös och fick en släng av prestationsångest och kände mig som en tjock boll jämfört med de två söta tjejerna. Men jag hoppas bilderna blev bra ändå.

Stämningen var bra bland alla som var där, fotografen Linus Hallsénius var rar och Åsa och Malin från soko peppande. Jag fick ihop mina ombyten, vissa trivdes jag mer i än andra. Kostym och tshirt gillar jag verkligen. Eller kavaj och jeans. Håll tummarna för att det ser bra ut på bild också :)

Nu ska jag ta min hostande kropp och placera den i sängen. Det gör verkligen ont överallt.
Men först två bilder från dagen. jag glömde ta fler. Klantigt...

Mitt emellan två klädbyten här då jag bad Emma ta en bild

CentreraDet såg verkligen ut som om min väska kräkts upp innehållet men nu har jag varit duktig och hängt undan allt. Stolt som en tupp eftersom jag egentligen avskyr själva uppackningsdelen.

2 kommentarer:

  1. Det ser jättekul ut! Krya på dig...

    SvaraRadera
  2. Det var en väldigt rolig upplevelse :) Håll tummarna för att bilderna blev bra. Tack så mycket, försöker krya på mig med hostmedicin, the och honung. Går sådär...

    SvaraRadera