måndag 24 januari 2011

Kostymbrudar

Jag skulle ju visa hur mina nya nagellack ser ut på men tyvärr, jag hittar inte dem. Har ägnat timmar åt att leta och fattar inte var jag gjort av dem. Brottsligt irriterande må jag säga!

Så istället tänkte jag visa en kostym jag hittade på Haléns.se igår.Jag har alltid trivts i kavaj och ibland är det stiligt med hel kostym. Den jag har skulle behöva förnyas då jag använt den en hel massa. På bilderna för amelia/soko hade jag kostym på två av bytena. Dels med en rockig tshirt under och dels business med vit skjorta och slips. Jag trivdes bäst i outfiten med tshirt men ibland passar det ju bättre med blus.

Hur som haver så hittade jag två olika kavajer som ser nästan likadana ut men den dyrare finns i tre olika längder. För korta, mellan och långa personer vilket ju är jättebra om man har svårt att hitta kavajer som passar i ärmarna.
Byxorna finns också i olika längder. Himla bra.

Här är kavajen som finns i olika längder och även upp i storlekarna. 449:- på halens.se som sagt.

Här är den andra som enligt mig är nästan identisk men som bara finns i vanliga storlekar, dvs inte som är anpassade efter hur lång man är utan mer generellt. 349:-

Kostymbyxorna som också finns i olika längder. 199:-

Jag tror den här skulle vara smickrade för de flesta då den markerar midjan. Den är även lite mer feminim med sina små volanger. Jag tror jag kommer beställa en sånhär för kostym funkar ALLTID. Nu ska det ju vara vit i vår men det passar däremot bara ett fåtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar