tisdag 25 januari 2011

Sportbh och snygga armband

Nu har jag kikat in på campadre.com igen och hittat några bra saker. Dels gillar jag armbanden från Perla och dels hade det suttit fint med en ny sport-bh från Champion. Inte för att jag sportar sådär mycket men jag kanske tänkt börja med det. Ni vet...beach 2011 och allt det där. Jag har i alla fall tänkt börja använda min motionscykel som står där så ledsen och oanvänd. En bra bh som stötdämpare då vore skönt. Så först cykla och svettas lite och sen vara cool i läderarmband. Vad sägs om det?
Länk till campadre för er som inte redan är medlemmar: http://campadre.se/tipsa/45165

Tyvärr så har campadre sällan kläder som går upp i storlekarna men den här gången går i alla fall Champions bh upp till 95DD vilket ju är positivt. Den ser dessutom rätt rymlig ut. Eller så har tjejen på bilden fått fel storlek. Lite konstigt ser det allt ut. Men jag skulle vilja testa den.

Det ÄR ju ganska krångligt att få på en sport-bh men här är det knäppning så det borde gå relativt smärtfritt. 250 kronor kostar den nu jämfört med 400 kronor i butik.

Armband från Perla. 89 kronor nu istället för 299. Fick rätt mycket ha-begär när jag såg det här.

Finns i vitt och brunt också.Jag gillar att det ser lite maskulint ut för det bryter snyggt mot en gullig klänning till exempel. För gulligt rakt igenom är inte riktigt jag.

2 kommentarer:

  1. Ha ha...oj! Ja, den där modellen skulle behöva några ilägg i behån! Som tur är slipper vissa det (jag t ex)och det är jättebra att få förslag på behåar som går upp i stl!

    SvaraRadera
  2. Ja upp på hojen och kör så det ryker. =) kram

    SvaraRadera