torsdag 27 januari 2011

Min nya fina väska

Äh, va fasen, jag slänger in ett inlägg till såhär direkt efter för jag är så glad över mitt nya fynd! Jag och Linda gick runt i Kista galleria i många timmar men ändå hittade jag bara en sjal där. En snygg en som går i gult dock så jag är ändå nöjd med vår lilla tripp(foto kommer senare). Indisk mat och sen en glassfika gjorde inte vår lilla syster-runda sämre heller :)

Jag tog sen en extra sväng på H&M och Åhléns på Drottninggatan, och se vad jag hittade. En finfin väska för halva reapriset! Här får jag plats med massor.

Sköna handtag, många fack med dragkedjor och en lång rem att ha över axeln.

I like! Från Åhléns.

Tidigare på dagen blev jag ganska kär i denna väska också. 299:- på GinaTricot. Finns även i brunt, men fejkskinn i brunt ser ofta plastigt och fult ut så jag föredrar svart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar