fredag 28 januari 2011

Dagens klipp

Gokväll kära läsare

Vet ni, idag har jag klippt mig! Inte själv den här gången utan hos frisör, wiiie ;) Jag har inte varit hos en riktig frisör på över ett år, det har blivit kökssaxen framför badrumsspegeln och så har mamma fått jämna till mina hack lite när jag varit nere i skåne. Eftersom jag inte vågade ge mig på det uppklippta såg jag följdaktligen ut som svinto i håret. Därför var jag lika nervös som att gå till tandläkaren när jag väl kom mig för att ta mig till frissan idag.

Men åååå så skönt! 2 timmar av shamponering, hårbottenmassage, klippning och föning. Nu kan jag dra fingrarna genom håret utan att fasta. Joy! Nästa gång funderar jag på att färga håret ljusare och klippa lugg.


Såhär glad var jag efteråt.

I trapphuset utanför Björn Axén, Norrlandsgatan. Emelie heter tjejen som klippte mig.

2 kommentarer:

  1. Gud så stiligt! Imorgon ger vi oss ut & river haken! ;) Puzz

    SvaraRadera
  2. Tack sötis! Och ja det gör vi, nyklippta och granna båda två! ;) Puss

    SvaraRadera